Inbrott

Kollade igenom tipsmailen (oopps) totalt glömt bort haha. Fick ett mail från Karin där det stod:

"Hejhej!

Jag var precis och pratade med den där killen som står i receptionen. Kan varken namnet på honom eller vet om det heter reception eller inte, men i alla fall. Jag var nere i mitt förråd igår och såg då att någon hade brutit upp låset och snott en massa grejer, så det var det jag pratade med honom om. Han sa att jag var den fjärde som vart inne och anmält detta. Hallå?! Jag har hört en massa som fått inbrott, innebär det att de som drabbas inte går och säger till? VERKLIGEN? Är det inte vår skyldighet att göra det så att de kan förbättra säkerheten här så att det inte händer igen? Förstår inte hur vissa tänker.
Anywho... Han pratade om att sätta upp kameror i källaren. DET VAR DET BÄSTA JAG HÖRT PÅ LÄNGE!! Dock sa han att folk skulle bli arga och upprörda av det. EH? De som blir arga och upprörda måste uppebarligen vara de som SNOR en massa saker och inte vill bli påkomna. För allvarligt, hur jobbigt kan det vara att bli filmad när man går ner och lämnar saker i sitt förråd? Eller vad gör ni egentligen i källaren? Har man ingenting att dölja måste man inse att kamerorna är där för att skydda dig.
Så. Se till att mobilisera er (oss) så vi kan få kameror uppsatta i källaren! Jag vill inte ha fler inbrott, och jag tror inte nån av er andra heller vill det.
"

Detta mail var från december, alltså nästan ett år sen! Men håll mig uppdaterad, hur är det med förråden, några fler inbrott?



Kommentarer
Postat av: raggsocka

Någon som känner personen med billarmet som går igång hela tiden? Går det igång varje gång en fågel fiser på bilen eller?

2011-09-25 @ 18:25:18
Postat av: TRG

Går inte larmet till gymmet igång varje gång något pucko försöker ta sig ut via nödutgången?

2011-10-02 @ 14:54:34
Postat av: raggsocka

Jaha det är gymmet! Surt att jag bor precis intill det. Igår var det en till klant som drog igång larmet...



Finns det någon mer än jag som skulle vilja se ett The real gripen forum föresten?

2011-10-04 @ 19:03:31
Postat av: TRG

Vi tänkte köra igång seriöst igen... Så håll utkik dessa dagar, dom kommer få sig en fet jävla spark i röven av oss. häng med och hjälp oss påverka vår situation!

2011-10-06 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0