Vattenballoooong!

Huset har som bekant numera bytt namn till Malmö Studenthus. För mig kommer det alltid vara Gripen. Hur mycket ni än läst klagoinlägg så sätter det också sina spår!
Jag tänkte iaf på att kanske göra om designen, dock står min hjärna still. Man får inte lov att använda samma logga i alla fall, och jag tror inte heller fastighetsägarna vill förknippas så intimt med bloggen. Har ni några förslag? Maila på [email protected]


Det börjar kännas levande här, nya människor hela tiden och de senaste veckorna har det varit många nya som flyttat in och ersatt de gamla!


Igår och i förrigår var det någon som kastade vattenballonger från sin balkong! Hihi, det känner jag starkt igen! Jag blir inte sur, så länge jag inte får på mig. På de andra kan ni kasta hur mycket ni vill, jag kommer sitta och spana och skratta för mig själv. Kul att någon delar samma humor som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0