TRG är glada!

Kan fortfarande inte fatta att Stefan Mårtensson läser vår blog haha! Denna kommentar fanns i senaste inlägget.



Postat av: Stefan Mårtensson

Hej TRG
Jag uppskattar att ni delar med er av era upplevelser hos oss på Malmö Studenthus genom er blogg.
Jag har haft förmånen att få ta del av era upplevelser de senaste 5 månaderna genom bloggen, vi har försökt att förbättra det mesta som ni skrivit och klagat på under vår renovering av fastigheten.
Vi uppskattar verkligen att ni skriver med "glimten i ögat".

Sofie Johansson är ansvarig för BoService på Malmö Studenthus.
Sofie har tillsammans med Helena, Maria och Sara försökt att öka kommunikationen och servicen till alla er hyresgäster under sommaren.

Det är vår förhoppning att ni upplevt en förändring i servicenivån.

Idag har vi 2 stycken fastighetsskötare på plats, Stefan och Dino. Båda gör nu sitt yttersta för att vi skall vara 100 % klara med renoveringen av fastigheten till invigningen.

Mvh
Stefan

 

Vi trodde typ inte vi skulle vara så uppskattade av hyresvärden... *host* med tanke på, ja, omständigheterna. Men fasen, skit kul att se detta! :)

 

By the way, var på donken här om dagen och beställde en QP cheese. Detta är vad jag fick

 

 

Ni kommer aldrig uppleva en konstigare McDonlds ;)

/TRG


Kommentarer
Postat av: Laki 28D

HAHAH bästa. först kom värsta schyssta skrivet av stefan, för att sen se den där hamburgaren från makedonkan! klockrent!

2010-09-21 @ 00:48:39
URL: http://lakistar.blogg.se/
Postat av: Bella

HAHAHAHHAHAH, jag dör av skratt!! btw jag bor oxå här på "gripen" ;D roligt att läsa.



2010-09-30 @ 21:06:58
URL: http://gloriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0