Förbannad

Vad är det som avgör hur man beter sig vid första mötet av en ny människa?

Det snackas så jävla mycket om "första intrycket" hit o dit. Men seriöst, i det här huset hälsar knappt någon om man inte säger HEEEEJ! först. inte sant?! Åkte hiss nu med typ 4 pers, jag ba HEJ! och ett litet svagt "hej" kom fram från typ en. inte ett leende, ingen ögonkontakt ingenting!

SEN! era jävla offer... 2 personer har jag pratat med idag. Båda var helt nya för mig, vi har aldrig träffats förut, utan skakade hand och sa våra namn. Båda dessa puckon kommenterade mitt utseende. ?!?!?! HALLÅÅÅ?! Vi träffades precis?!

Jag är fan skit arg, nu ska jag gå o dö. hejdå!

/TRG

Kommentarer
Postat av: Helle

haha oj, jag brukar le och försöka få ögonkontakt men lätt är det inte! inte en enda kompis har jag i huset efter ett år! tur man har lyckats hitta andra va;)

2010-09-14 @ 22:10:23
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Okhan

Haha! Jag har haft tur kanske, men i min trappa är vi trevliga och jag har redan lärt känna en del personer. Dock har man lång till på sig att lära känna fler!

2010-09-14 @ 23:40:03
URL: http://facebook.com/okhan.vatansever
Postat av: -

Jag har redan vänner, men man kan ju fortfarande hälsa och vara trevlig :)

2010-09-15 @ 01:09:50
Postat av: Madeleine

Känner igen det där!

2010-09-15 @ 09:08:01
Postat av: boende

kan ni inte ordna någon stor träff istället eller stor fest för ALLA som bor här? så inte bara 3-4st kommer, för då är det ju klart ingen vågar komma och hälsa osv. ?

2010-09-22 @ 09:11:53
Postat av: TRG

Det är ju faktiskt invigning 5/10, dyk upp då vettja!

2010-09-24 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0