Fitness 24/7

Nu får vi äntligen ett gym. Fitness 24/7 smäller upp ett gym i det gamla kontoret - lokalen bredvid port 28B. Enligt facebook sidan så kommer invigningen att ske 3:e oktober, men själva gymmet öppnar 5:e oktober!

Nu kan vi inte skylla på att vi är lata osv, nu måste man ju ta tag i träningen! Känns underbart, att kunna gå upp och träna på morgonarna (stavade jag rätt nu? trött efter plugg!), gå hem, duscha och sen gå till skolan, eller ja, varför inte träna efter skolan!

Ni som är intresserade kan läsa mer här!

Kommentarer
Postat av: Päls

Va kul!

Kommer det bara vara för boende här eller?

Vet du/ni något om det kommer kosta och så?

Mer info tack! Orkar inte leta upp det någon annanstans :p

2010-09-15 @ 18:32:05
Postat av: Päls

Haha oj, såg nyss att man kan läsa mer där :p sorry!

2010-09-15 @ 18:32:44
Postat av: TRG

Haha, bra att du läser noggrannt ;) Nej jag tror det kommer vara till för alla som har ett kort på 24/7, dock kommer gymmet inte att vara särskilt stort så jag tror inte så många andra kommer träna här. Vi får hoppas det iaf. Jag sitter faktiskt och hoppas på att det bara är vi boende som får träna där :P hahhaa.

2010-09-15 @ 19:19:09
URL: http://therealgripen.blogg.se/
Postat av: Päls

Haha blev så lycklig att jag inte kunde läsa tydligt i glädjens stund :p

haha det hoppas jag med, annars blir det inte lika kul ju!

2010-09-17 @ 13:29:14
Postat av: Stanly

Inge fest idag? :(

2010-09-18 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0