Lyckad dag

Idag var det invigning av vårt boende - Malmö Studenthus.
Ole Vagner klippte det röda bandet, ballongutsläpp, det bjöds dessutom på champagne (tror jag?), mat och så fick man en goodiebag. Gymmet öppnade även idag och hade satt upp en hoppborg på garage-sidan.

Media var på plats hela dagen och Ole Vagners band spelade musik medan folket minglade. Många intervjuer verkade ha gjorts med studentvärdarna och jag hann även snappa upp Regionalnyheterna på TV4 där 3 studenter var med :) Ni som har missat det kan kolla in det på hemsidan (orkar inte leta länk just nu).

Iaf, hoppas att de som var på plats hade skoj. Själv fick jag snoka efter infon i efterhand, inte vågar man visa sig där inte ;) Men det var hur som helst en väldigt, väldigt viktig dag för alla oss.

Äntligen har det hänt något. Aldrig trodde jag att det skulle bli så här bra som det nu har blivit. Det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag känner mig. Vi har en hyresvärd och fastighetsskötare som verkligen bryr sig om oss, och som lyssnar på våra förslag. Jag hade velat lägga upp bilder, men ni som har bilder kan väl maila på [email protected] ;) Ni som var där - vad tyckte ni? Hade ni kul?

-----

Vill också påpeka att Hyresgästföreningen tydligen hade varit och knackat på. En jag pratade med berättade att de menade att pga renoveringarna och allt som gjorts här, så kommer antagligen hyran att höjas här. Hm, hyresreduceringen har precis försvunnit. Jag vet inte vad jag ska tro på, men det är ju helt lagligt och det hade inte varit konstigt om hyran hade gått upp. Däremot så känns det så fel med tanke på att det var såhär vi skulle bo från början. Vad säger Malmö Studenthus om det påståendet?

Kommentarer
Postat av: Stefan Mårtensson

Vi uppskattar att ni blivit kontaktade

Bra att hyresgästföreningen varit hos er.

Men alla hyresgäster hos oss kan vara lugna.

Låt mig få återkomma i ärendet.

Det finns ingen anledning till oro

2010-10-10 @ 19:05:48
Postat av: Stefan Mårtensson

Vi uppskattar att ni blivit kontaktade

Bra att hyresgästföreningen varit hos er.

Men alla hyresgäster hos oss kan vara lugna.

Låt mig få återkomma i ärendet.

Det finns ingen anledning till oro

2010-10-10 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0