Hej Johan!

Vi har tyvärr varit lite off med bloggen senaste dagarna, beroende av olika saker... bland annat att saker och ting faktiskt blir bättre. Den enda Ni tröga grannar inte verkar fatta är att det faktiskt finns flera soprum och i varje soprum finns flera kärl (eller vad fan det heter) att slänga sopor i. Slänger ni utanför får vi snart möss som kommer krypa in i huset, då jävlar kommer ni klaga på dom som jobbar. Släng era sopor för fan, är ni vuxna nog att flytta hemifrån ska ni veta att man han ansvar även för sina sopor, inte bara för det roliga. SKÄRPNING ERA ÄCKEL!

hursomhelst. JOHAN!

Jag såg precis ditt mail. Svaret är JA! Dom gamla låssystemen kommer att ersättas av tags i portarna. Ni som inte har hämtat ut era tags, gör det... Det är inte att rekommendera att bli utelåst nu när det börjar bli kallt. Hämtar ni ut era tags kommer ni även in i soprummen. Så jalla jalla hämta tagsen nu! Ta ansvar för era nybörjade patetiska vuxna liv.

Förresten för er som inte sett Stefans kommentar är tydligen löss-situationen under kontroll. Han menar att vi fått feluppgifter.

Jag tycker ni ska tipsa oss mer, [email protected]
Nu ska jag plugga, det vi faktiskt är här för. Konstigt nog glömmer man bort det ibland. Jävla lasermannen har ju ändå spärrat in oss blattar om kvällarna, då kan man lika bra plugga. Tack lasermannen! ...jag visste väl att det går att se ALLT positivt, bara man lurar sig själv lite haahaa!

/TRG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0