Oinspirerade

Vi på TRG har tappat inspirationen och glöden i detta bloggande verkar det som. Jag kan dock endast tala för mig själv, en antar att det är ömsesidigt eftersom ingen annan heller skrivit på ett tag. Tror logikien i detta ligger i att vi startade detta när vi var trötta på livet i missär... Vi lever inte i missär längre. Visst finns en del brister här och där ännu, det kommer det alltid göra. Men ärligt nu vänner, vad saknar ni i huset? Vad kan bli bättre?

Eller tycker alla att det är prima och skit bra nu?

Jag kollade statistiken innan och det var det som fick mit att skriva... Trodde fan inte någon följde bloggen längre, men nehe... det är en hel del unika besökare varje dag. hahaha, vi kanske borde fortsätta skriva? vad tycker ni? Eller har vi blivit tråkiga?

Trevlig helg, sup väl, lev väg och glöm inte kondomen!
/TRG

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker ni ska skriva lägenheterna är icke bra

2010-11-27 @ 17:21:14
Postat av: TRG

Hej, vi har skrivit en hel del om att lägenheterna inte är bra. Det finns bilder längre bak i arkivet på våra lägenheter med sprickor i väggarna. Har du konkreta tips får du gärna skriva till vår mail ([email protected]) och tipsa, skicka bilder om du vill.

2010-12-01 @ 17:23:00
URL: http://therealgripen.blogg.se/
Postat av: Boende på Malmö stud.hus

Hej , något om hyresreducering pga försenade källarförråd kanske ?

2010-12-14 @ 08:40:07
Postat av: Boende på Gripen!

Hejsan!

Jag tycker ni ska fortsätta! Det är kul att läsa!

2011-01-15 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0